Eliptické trenažery a cross trenažery

Eliptické trenažery a cross trenažery jsou ideální pro lidi, kteří hledají kardiovaskulární cvičení, zatímco minimalizují dopad na kyčelní, kolenní a kotníkové klouby.

Mnoho modelů je vybaveno monitorem srdeční frekvence a palubním počítačem, který vám umožní lépe spočítat, kolik kalorií jste spálili během každého cvičení. Měření vašeho úspěchu může být skvělým motivačním nástrojem.

Eliptický a crossový trenažér jsou základní část vybavení tělocvičny, obvykle se nachází v kardio části jakékoli tělocvičny nebo klubu zdraví. Jedná se o stacionární zařízení, které zahrnuje dvě dlouhé kliky a pedály. Cvičení napodobuje pohybové vzorce, které se vyskytují při chůzi, běhu a lezení po schodech, aby poskytovalo efektivní celotělové cvičení.

Výhody crossového trenažéru daleko přesahují hubnutí a zahrnují ochranu vašich kloubů. Při zvažování výhod a nevýhod crossového trenažéru vs běžícího pásu je to jedno z nejdůležitějších rozdílů. Cvičení na běžícím pásu je považováno za cvičení s vysokým dopadem. Na druhou stranu cvičení využívající crossový trenažér jsou bez dopadu. Díky tomu jsou crossové trenažéry fantastickou alternativou pro lidi, kteří mají problémy s kloubem nebo bolest, protože se výrazně snižuje tlak vyvíjený na klouby, zejména v oblasti kolena a kyčle.

Na rozdíl od mnoha jiných kardio strojů, cross trenažéry pracují s celým tělem a zvyšují počet spálených kalorií.

Chcete-li dát pažím efektivní trénink, jednoduše držte za kliky, tlačte a tahejte, když pohybujete nohou po pedálech. Cvičení funguje na celé horní tělo, včetně hrudníku a ramen.

Crossový trenažér je vysoce přizpůsobivý stroj a tréninky mohou být přizpůsobeny cílení na specifické svalové skupiny podle potřeby.

Je možné provést některé úpravy rutiny crossového trenéra, které pomohou tón vašeho jádra, včetně všech důležitých břišních svalů. Chcete-li své abs více pracovat, jednoduše pusťte z držadel a zapojte své základní svaly. Když se již nedržíte rukama, musíte použít břišní svaly, abyste zůstali v rovnováze.

Můžete také změnit techniku používanou na crossovém trenažéru, abyste získali co nejefektivnější stehenní cvičení. Mírné změny ve způsobu, jakým stroj používáte, mohou zacílit na různé svalové skupiny, což pomůže udržet vaše stehna aktivní a silná. Například při šlapání dozadu zacílíte na své přední část stehen. Pokud jste pokročilý uživatel, můžete dokonce šlapat, když šlapáte dozadu. Snažte se držet dřep po několik sekund.

Pokud si přejete posilovat raději doma místo, abyste navštěvovali tělocvičnu, máme pro vás dobrou zprávu. Cross trenažery sou relativně levné, nezabírají mnoho místa a poskytují vám celotělové cvičení. Crossový trenažér je často přehlížen jako vybavení pro domácí posilovnu, ale již záhy jistíte, že trenažer vám bude plně vyhovovat a vaše kondice půjde rapidně nahoru.

FITNESS POHOTOVOST na svých webových stránkách nabízí trenažery, které jednoduchým způsobem objednáte z pohodlí domova přímo zde.

Našim klientům také poskytujeme užitečné služby, jako je výroba desky pod běžecké pásy, měníme ložiska, repasujeme elektromotory všech značek. Pomůžeme i s elektrickým nářadím a na veškeré elektrospotřebiče Vám uděláme revizní zprávu.

Pokud potřebujete pomoc s instalací, dovozem nebo servisem, promluvte si s našimi odborníky. Naším cílem je poskytnout celý balíček a děláme přesně to, co požadujete.

Kontaktujte nás v každém případě, naše služby jsou komplexní, dá se s námi domluvit takřka na čemkoli.Rádi vám poradíme buď elektronicky podpora@fitnesspohotovost.cz nebo na telefonním čísle 739 767 387, www.fitnesspohotovost.cz

 

 

Poptávka - napište nám (vkládejte foto k dotazům na servis)

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     vice informaci

© fitnesspohotovost.cz

pri poskytovani sluzeb nam pomahaji soubory cookie. pouzivanim nasich sluzeb vyjadrujete souhlas s nasim pouzivanim souboru cookie.   Nepřehlédněte